onsdag 26. juni 2019

Serviettholder med plass til te!

Hei igjen! Det jeg synes er så utrolig kjekt med å scrappe, er å finne inspirasjon og glede i nye materialer og metoder, og innimellom så lar jeg meg overraske over hva jeg faller for!!!

Jeg har igjen kost meg med produkter fra serien "Fruit Paradise" fra Prima, og denne serien oser for meg kjøkken! Denne gangen har jeg laget en boks som rommer både servietter og teposer! 


Jeg valgte å lage selve basen i kartong fra bazzill, brukte Liqorie twist. Lagde en bue på fronten der hvor serviettene skal være for å lettere å kunne ta ut disse. Limte på paneler fra mønsterarket "Cherry Galore", bare digger hvordan foilen i papiret skaper så mye liv! Brukte også "the special". 



På frontpanelet lekte jeg med stensil fra Finnabair, "Honeycomb". Jeg påførte først ett lag med Finnabair sin paper paste. Lot det tørke før jeg påførte acrylic paint, (opal magic, fargen green - gold). Til slutt var det ett lag med Finnabair sin unicorn paste. Limte så på elementer fra "Ephemera", og blomster fra lemon lime, tart apple, tropical bliss og strawberries and cream

 


Har vært utrolig stas å få kose meg med produktene fra denne serien. Dairy Hill Vintage Shop har dette og mere til fra serien, så her er det bare å boltre seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar