lørdag 1. juni 2019

Dåpskort med herlige produkter fra Dairy Hill Vintage Shop

Jeg har vært så heldig å få leke meg med papirer fra Papirdesign, og det som var ekstra kjekt var at det var rimelig nøytrale papirer. Så jeg har valgt å lage ett dåpskort som fint kan brukes både til gutt og jente!


Basen på kortet er Bazzill White, og jeg liker staffeli-kortene mine i formatet 4,5 x 6 inch. Første panel er baksiden på mønsterarket "Lykke til", som har en nydelig blå/grønn farge! Så ett panel fra arket "Herman og Emilie" som går i beige toner og med teksten "barnedåp".

På dette panelet brukte jeg Finnabair sin stensil "Honeycomb" og malte på Acrylic Paint med fargen Green gold. Denne har ett nydelig shimmer i seg, og skaper liv i kortet. Jeg ønsket også mere fra forsiden, og brukte da samme stensil, men denne gangen la jeg på Finnabair sin " Unicorn Paste", en paste som tørker blankt men legger igjen glitter og små fargepaljetter. Jeg brukte en fantastisk god silikonpensel fra Finnabair for å legge på maling og paste.


Jeg stanset ut en nydelig sirkel med ornament rundt og stemplet en baby og ordene "til lykke" på denne, før jeg festet den på panelet med limputer. Ovalen med tekst er stanset ut med ett av mine favoritt dies sett, "Hipp hurra" fra Papirdesign. Teksten er fra samme stempelplate som over, "Dåp" fra Papirdesign. Her ser man også forsiden av arket "Lykke til".


Blomstene er fra Prima, og de finner du her, og her og her!
La litt osteklut under for å skape litt mer liv.



Papirdesign har så utrolig mye fint til alle anledninger, og nå har Dairy hill vintage shop hele 40 % på alt av Papirdesign 👍. Håper du lot deg inspirere 🤗


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar