onsdag 12. juni 2019

En liten gaveboks med plass til noen av mine beste oppskrifter!

Hei! Som jeg har kost meg med å leke meg med den nye herlige serien til Prima fra serien "Fruit Paradise"!! Det bugner av herlige farger og mønster, og jeg kjente hvordan kreativiteten boblet da jeg pakket ut produktene! 

Jeg valgte først å lage en liten søt boks med lokk, hvor jeg ville plukke ut  noen av mine beste oppskrifter og legge oppi. Boksen ble laget i fri fantasi etter målene jeg ønsket til oppskriftene. 


Som base brukte jeg Bazzill kartong, type "Marshmallow" . Panelene er fra mønsterarket "In season", hvor jeg brukte begge sider av arket. For å få litt ekstra shimmer på forsiden valgte jeg å legge på litt unicorn paste før jeg limte på blomster og pynt. Blomstene er fra pakken "strawberries and cream" og fra "lemon lime". 


Selve oppskriftene lagde jeg av klippearket "Fruit lover" som jeg monterte på gul bazzill, skrev ut navnene på oppskriftene og limte disse oppå! 


Noen av innsidene ble pyntet med stæsj fra "Ephemera with stickers". 

Dette var ett knall kjekt prosjekt å holde på med, og jeg gleder meg til å gi det bort til ei jeg er veldig glad i! 

Håper du lot deg inspirere av de flotte produktene i serien "Fruit paradise"

2 kommentarer:

  1. så nydelig boks og fantastisk gaveide:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ❤️ Har begynt på min 3 i kveld, moro 🤗

      Slett