lørdag 1. juni 2019

Juni utfordring hos Nordsalten hobbyklubb

Mnd flyr avgårde og etter en heller fin mai, har vi nå høstfølelsen tyngende over oss her hvor jeg bor når vi nå skriver 1.juni! Men det som er så innmari positivt med det er at det er skikkelig scrappevær!!! Og  hva passer vel bedre da enn en ny utfordring! 

Denne mnd har vi utfordringen som lyder "Brett i vei" hos Nordsalten hobbyklubb! Jeg har valgt å ta frem en brette-måte som var noe av det første jeg lærte meg, nemlig den hvor du tar utgangspunktet i en sirkel og bretter deg innover for å få to lommer! Brukte mønsterark fra Pion sin nyeste kolleksjon, smelt!!

Da jeg var på scrappetreff i Førde i vår så kjøpte jeg og vant noe som heter Glitter Kiss. Jeg brukte fargen "Pink Saphire Kiss" på borden , og  har også brukte den på kantene rundt de hvite kortene og elementene i kortet. 

Hiv deg rundt og bli med i mnd utfordring hos Nordsalten hobbyklubb, håper du lot deg inspirere!

2 kommentarer: