lørdag 9. mars 2019

Så herlig det er med inspirasjonsgivende materialer 🤗

Når jeg ikke har scrappet på 5 dager, ja da føler jeg meg rett og slett litt tom🙈 Så i dag satte jeg med ned og fant frem litt forskjellig utfirdringsblogger og fb sider som jeg kunne tenke meg å være med på. Så kikket jeg litt igjennom mitt nyeste papir (fra Papirdesign 💖)  og vips var ideen der! Så var det bare å kose seg, og det gjorde jeg  Brukte mange dies fra Papirdesign, samt stempel!!

 Har brukt svart bazzill som base, så har jeg brukte fremside og bakside av "ungdommelig" og "nye utfordringer".

Motivet på stjerna er fra stempelplata PD 18392. Har stanset ut konfirmant med PD 17314, og bak stjernene med motiv er det stanset ut en stjerne ring med PD 16211. Har da brukt de små stjernene til pynt på kortet.

På innsiden har jeg laget pengelomme/gavekortlomme med diesen PD 18399.

Baksiden av kortet er dekorert med den nye diesen PD 19304, og teksten gratulerer på mobilen er fra samme stempelplate som over, PD 18392. Ved siden av har jeg stemplet fra stempelplata PD17247


Ønsker med dette kortet å delta i utfordringen til Papirdesign - Store begivenheter

4 kommentarer:

  1. Kjempefint kort 😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  2. Så kult konfirmasjonskort :-) Takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem DT-Rita

    SvarSlett
  3. Superlekkert kort!
    Tusen takk for deltakelsen hos oss i Papirdesign.
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  4. Takk for at du deltar i Papirdesigns utfordring. Hilsen DT Ida Kristin :)

    SvarSlett