søndag 10. mars 2019

Ruller til fødsels- og dåps-attest!


Hei! Mye av min mobilbruk går med til å kikke på scrappe-blogger og scrappe-sider på facebook! Og for ikke mange dager siden så jeg ei som hadde dekorert en slips-eske og laget til to ruller oppi, til dåpsattest og fødselsattest! Dette syntes jeg var så stilig! Har etter dette gått og kikket litt etter passende esker, men i går kveld fant jeg ut at jeg kunne da vel like så godt lage en eske selv! Så det gjorde jeg! Brukte hvit tykk kartong til selve eksen.


Dekorerte esken med ark fra Papirdesign, PD 17285 og PD 18442. Stanset ut en sirkel og stemplet inne fra stempelplaten PD 18418. Plasserte så rundt masse blomster fra diverse produsenter!


Dåp er stanset ut med skygge i speilkartong, og rosa bazzill til teksten, med diesen PD 15132.


Ordene fødselsattest og dåpsattest er skrevet med klistremerker fra PD 102, digger disse!


Pyntet med tåteflaske-charms og en smukke-charms, diverse blomster og pyntegreiner fra Kort og godt.



Skulle gjerne kreditert hun jeg fikk ideen fra, men jeg finner desverre ikke igjen hvor jeg så dette, så om noen som leser dette vet hvem jeg mener, blir jeg super glad for å få vite det, så skal jeg redigere innlegget mitt! :-D

Ønsker med dete å delta i utfordringen til Papirdesign , hvor det er store begivenheter som er temaet!

8 kommentarer:

  1. Hei.. dette var en kjempe fin idee.. disse papirene blir nå bare liggene så slenge i en skuff.. så takk for at du satte meg på ideen . Jeg som du sitter mye på nett og søker etter ideer og blogger rundt omkring. Mye fint å se.
    Jeg lurte på om du hadde noe mål på eska du har laga..eller har du bare tilpassa den??
    Mvh Evelyn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Jeg tilpasset esken etter rullene og de igjen etter A4 ark😊 Så foreløpig har jeg ingen mal på strl men tenker å lage en guttevariant også, da, skal jeg skrive opp og dele 🤗

      Slett
  2. Wow så flotte og for en kul ide 😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  3. Så nydelig sett til dåpsbarnet, god idè :-) Takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem DT-Rita

    SvarSlett
  4. Vakre esker:-D
    Tusen takk for deltakelsen hos oss i Papirdesign.
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  5. Så artig! Dette har jeg ikke sett før. Takk for at du deltar i Papirdesigns utfordring. Hilsen DT Ida Kristin :)

    SvarSlett