søndag 3. mars 2019

CAS kort

Så skriver vi ny mnd  og med det er Scrap from your heart ute med ny utfordring, denne gangen vil vi se clean and simple!!

Jeg har ikke noe erfaring med CAS-kort, men syntes det var veldig moro å lage! Her har jeg helt enkel brukt hvit bazzill i bunn, 12x4,5 inch, brettet på midten. Tok så ett stk bazzill i strl 5 15/16 x 4 7/16 og tørrembosset det med en bryllupsplate jeg har. Synes effekten ble kjempe tøff! Så en toppers fra dixi craft, og helt til slutt to små sølv hjerter fra kort og godt! Thats it! Enklere tror jeg ikke det kan gjøres! Innsiden har jeg laget to paneler fra ett bryllupsark fra Papirdesign, og stanset ut to stk hjerter av hvit bazzill, stemplet en bryllupstekst, og latt det ene stå tomt til å kunne skrives på selv. 

Håper at du slenger deg rundt og blir med på utfordringen vår! 




2 kommentarer: