lørdag 16. mars 2019

Påskeegg 🤗

I fjor dekorerte jeg ett påskeegg, og dette fikk jeg lyst å gjøre mer av! Når Papirdesign kom med både dies og stempel til påske, var det ingen tvil om at jeg måtte kjøpe meg det!


Her har jeg brukt 3 lag med hvit gesso på påskeegg. Har stanset ut god påske i gul mosegummi, fra Kort og godt. Stemplet på tekst på hvit kartong, og stanset ut med en dies fra Spellbinders. 


Kyllingen er fargelagt med distress. De gule blomstene er laget ved å bruke distress på hvit kartong, stanse ut og forme/lime blomstene sammen. Resten av blomstene er fra div produsenter. 


Litt bling har også fått plass på alle tre eggene!


Ønsker med disse å delta i følgende utfordring:

- Scrap the rainbow, som ønsker å se fargene gul/grønn

4 kommentarer:

  1. Det er jo så vårlig med påskeegg, så herlig du har dekorert det. Takk for at du deltar på utfordringen vår i Scrap the Rainbow. MVH DT Trude Julie

    SvarSlett
  2. Kjempe søtt egg du har laget, så koselig å ha fremme når det er påske. Takk for ditt bidrag til Scrap The Rainbow sin mars utfordring, klemm jorunn

    SvarSlett
  3. Gratulerer som vinner av Scrap the Rainbows marsutfordring

    SvarSlett