lørdag 14. september 2019

Godfølelsen 🤗


Hei! Jeg fikk bestilling på 2 stk kort som skulle gis til 2 personer som har betydd mye for bestiller! Bestemte meg for å bruke en Studio Light dies, synes disse blir så dekorative! Så med utgangspunkt i 4 stk mønsterark, 4 stk folie ark og 2 stk bazzill startet jeg! Resultatet ble disse to kortene.







Men det som er med disse kortene, er at det blir igjen en del resteark.. Nå bestemte jeg meg for å bruke opp disse, alle sammen, med en gang 👌 Så startet med å lage ett posekort med tilhørende tag





Fortsatt rester igjen... Så da ble det en tag



Men fortsatt ikke tom, så da ble det ett 10x10 kort


Fortsatt noe lite igjen, så da ble det jamen meg ett bokmerke også 🤗


Det skal nevnes at jeg i tillegg har brukt noen bazzill rester jeg hadde fra før, men moro å se hvor mye man kan skape av de berømte restene våre 🤗 Og når man bruker de med en gang så har man jo allerede riktig farge med blomster fremme, dotter, bånd osv! Avslutter med ett samlebilde av alt som ble laget med utgangspunkt i 4 stk mønsterark, 4 folie ark og 2 stk bazzill. Det er dette som er opphavet til tittelteksten på innlegget, det å få brukte opp rester på en god måte det gjør at en sitter igjen med godfølelsen! Ha en vidunderlig helg!


4 kommentarer:

  1. Lekker samling du har laga her. Sikkert ein god følelse å få brukt opp alla restene med ein gong. Så strukturert er ikkje eg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk 🤗 Er virkelig ikke alltid jeg er så strukturert heller, men digg når det faller seg naturlig 👍

      Slett