tirsdag 17. september 2019

Poser med skilt i

Heisan! I dag vil jeg dele noen smågaver jeg har laget til jeg skal på høstens første messe for meg, Strandsitjardagane i Solvorn! Jeg tok utgangspunkt i noen super søte skilt fra Kort og Godt som jeg kjøpte for ett års tid siden, og var så heldig at jeg hadde noen papirposer som passet perfekt til disse! Med Papirdesign sine nyeste kolleksjoner, var det ikke vanskelig å velge mønsterark til disse! Har valgt å lage å dekorere det som om det var ett kort, men skrivefelt på baksiden! Håper de faller i smak! 









































Ønsker med disse posene og delta i utfordringen til Allys Angels, Anything goes!

1 kommentar:

  1. Søte kort. Liker disse duse fargene.
    Takk for at du deltar i utfordringen hos oss i Ally's Angels.
    DT - Mariann

    SvarSlett