torsdag 1. august 2019

Lag på lag!

Hei! August er her, og da har vi en ny utfordring hos Nordsalten hobbyklubb! Denne gangen vil vi se lag på lag, resten er opp til deg! 

Jeg valgte å pynte en papirpose, alltid kjekt å ha på lur! 

Jeg startet med å ta på snowflake-paste over en hjertesjablong, denne blir så fin glittereffekt av! Etterpå dykket jeg ned i min restehaug med papirer, og fant frem noen biter jeg tenkte passet fint sammen. Rufset til alle kantene. Limte de så lagvis med litt glitterfiber tråd og osteklut mellom!




Blomstene er laget ved hjelp av forskjellige sprayer, bazzill og dieser! Gøy med hjemmelagde! 

Håper du fant inspirasjon til å bli med i vår lag-på-lag utfordring! 


2 kommentarer:

  1. Så nydelig gavepose! Liker veldig godt fargekombinasjonen du har brukt.
    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk 🤗 Kjekt å gi bort 😁

      Slett