mandag 14. januar 2019

Tid for kjærlighet 💖

Med papirdesign sin utfordring, bokstaven V i bakhodet  ville jeg prøve meg på en ny type kort for meg, inspirert av Monica Langedal. Da jeg i fjor fikk bestilling på noen valentines kort, fant jeg ut at jeg måtte skaffe meg flere mønsterark som egner seg, og det gjorde jeg i år! Fant to flotte ark hos papirdesign som jeg har gledet meg til å bruke og valgte å kombinere disse! Stemplene er også fra Papirdesign 😁



Ønsker med dette å delta hos 
- Papirdesign :  bokstaven V (Valentines kort)
- Scrapomania : bretteteknikker
- Scrap the rainbow : alt er lov
- Scrapp og skravl : mer enn en brett

16 kommentarer:

  1. Morsom bretteteknikk og veldig fint Valentinskort <3
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    DT- Renate

    SvarSlett
  2. Så kult brettekort du har laget, og veldig kul bruk av dies.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow.
    DT Trude Julie

    SvarSlett
  3. Å det brettekortet var nytt for meg. Stilig med vindu inn
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. Ååå for et nydelig kort 🤗 Takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  5. Herlig kort med flott brette teknikk. Likte godt de fine mønsterarkene dine.
    Takk for ditt bidrag til Scrap the Rainbow
    DT Kjersti Marie

    SvarSlett
  6. For et utrolig stilig kort, og det arket fra papirdesign har jeg ikke sett før, den må på lista, må ha :) Takk for at du ble med på scrap the rainbow sin januar utfordring, klemm jorunn

    SvarSlett
  7. Kjempelekkert kort, morsom bretteteknikk :)
    Takk for din deltagelse hos oss i Papirdesign.
    Klem fra DT Lene

    SvarSlett
  8. Et slikt brettekort har jeg aldri sett før. Artig! Takk for at du deltar i Papirdesign sin utfordring. Klem fra DT Ida Kristin

    SvarSlett
  9. Så fint Valentineskort. Takk for at du deltar hos Papirdesign. DT-Rita

    SvarSlett