onsdag 9. januar 2019

Kalender 2019

Da jeg så Linda S. Skotheim sin månedsplanlegger, bare visste jeg at jeg var nødt til å lifte henne🤗  Og det har jeg nå gjort!! Jeg ville lage min for å holde orden på de utfordringene som jeg ønsker å delta på i 2019, så valgte å lage hele line yndlingsfarger når det kommer til scrapping!! Har pyntet veldig enkelt.









Sidene er laget av chipboard som jeg kuttet opp i 8x5 inch. Dette gjør at sidene de stabile og kraftige.

Ønsker med denne å delta i

Scrap the rainbow - Alt er lov

7 kommentarer:

  1. Så koselig meg kalender som en har laget selv. Flotte sider herlig måte sidene var festet sammen på.
    Takk for ditt bidrag hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Søt kalender, er så kjekt å ha selv og gi bort. Takk for at du bidro i scrap the rainbow sin januar utfordring, klemm Jorunn

    SvarSlett
  3. Så fin den var! Har ikke sett planer for utfordringer før, det var en god ide:)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kalender du har lagd og ikke minst en god ide for å holde kontroll på utfordringene. Likte godt fargevalgene dine.Takk for ditt bidrag til Scrap the Rainbow
    DT Kjersti Marie

    SvarSlett