mandag 17. desember 2018

Mixed media kalender

Da jeg var på Førdescrappen i høst, var jeg på kurs med Belinda Hammersdal. Jeg brukte ikke wax på mitt kurs, men fikk allikevel lov å prøve hennes for å se hvordan dette fungerte. Vel, jeg ble forelsket😍 Så utrolig moro! Allikevel har det tatt mange mnd før jeg lekte meg med dette hjemme, sikkert nok fordi man føler seg litt klønete. 

Men, har fått ut den berømte fingeren, støpte figurer i pappmasje, limte og klæsjet på blomster, smykkedeler og annet stæsj, malte med svart Gesso, og begynte å kose meg med voksen! Satt med gutta mine, de måtte tåle å høre wow mange ganger, og "se,se!!!!" Dette må jeg gjøre myyye mer av, nettopp fordi det er så magisk å se hvordan fargene blir!! Utviklingspotensiale til tusen her, men øvelsene gjør mester sies det!! 

Ønsker å delta i Papirlosjens utfordring, "Alt er lov"




8 kommentarer:

  1. Så flott kalender! Fine farger, og ja klæsj og klin er moro:)synes den ser veldig proff ut så gleder meg til å se flere mixed media prosjekter fra deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utrolig hyggelig å høre🤗 Ha en vidunderlig jul🎅

      Slett
  2. Så kjekt å se andre også bli forelska i voks! Jeg satt senest i dag og lekte meg ;) Fantastisk flott resultat, dette må du absloutt gjøre mer av!
    Takk for at du deltar i Papirlosjens desemberutfordring #alt er lov.
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk forstå fin tilbakemelding🤗 Ha en strålende jul🎅

      Slett
  3. Nydelig😍😍 Fantastisk resultat. Bare elsker det. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin Desember utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utrolig kjekt å høre, virkelig🤗

      Slett
  4. Utrolig koselig å se at du tørr å prøve igjen ;) Kalenderen er nydelig! Gleder meg til å se mer klisj og klin fra deg ;) Takk for at du deltar i Papirlosjen sin desemberutfordring. Klem fra DT Belinda

    SvarSlett