lørdag 1. desember 2018

Desember utfordring hos Scrap from your heart!

Heisan! I dag er det en ny utfordring hos Scrap from your heart, og denne gangen er temaet fargelegging! 

Jeg synes fargelegging er veldig moro, og kjøpte meg en haug med Promakers for noen år siden i håp om å lære meg kunsten. Har til og med vært på kurs med flinkeste Anita Sætersdal. Men, det er nå en gang sånn at skal man bli god til noe så må man også øve og øve.... så Promakerne støver litt ned hos meg! Men, når jeg først skal fargelegge, synes jeg det er knall kjekt å bruke distress putene mine og vannpensel, det gjør jo sitt til at jeg ikke gyver løs på de mest utfordrende stemplene, men moro er det!

Jeg er mye inne på scrappe-sider på facebook, og en dag lyste det ett stempel opp mot meg, nemlig dette snømann-stempelet fra Mo Manning, giggling snowman! 


Jeg valgte å lage meg en eske til After eight, og med ett så søtt motiv er det ikke mye mer pynt man trenger!! Ble også veldig glad i denne teksten fra Scrapmagasinet, hun har virkelig noen flotte dies som er gull verdt i samlingen!


Håper jeg kan inspirere dere til å hive dere med i utfordringen vår i Desember, om du er en dreven fargelegger eller litt mer prøvende som meg, det viktigste er at vi koser oss når vi holder på med denne herlige hobbyen!!! Ha en fantastisk førjulstid.

4 kommentarer:

  1. Herlig snømann, og koselig eske! ha en fin adventstid:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk🤗 Ha en fin adventstid du og!!

      Slett
  2. Fantastisk fin eske du har laget:) Fortsatt fin førjulstid til deg. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for så koselig tilbakemelding🤗 God jul til deg🎅

      Slett