lørdag 22. september 2018

Kort til en jeger!

Det er lenge siden jeg har postet noe nå, selvom jeg har scrappet omtrent hver kveld i hele sommer/høst! Men mye er på bestilling og derfor ikke egnet til å legges ut med en gang, også glemmer jeg helt å post de! Men her kommer ett kort jeg har laget på bestilling til en jeger, som også har fotball høyt oppe på interesselisten! Når man har alle de lekre arkene som Papirdesign har laget, er det jo en lek å lage kort. Noen av de nyeste arkene er jo nettopp med jakt tema, helt perfekt til denne bestillingen! Jeg kom over en bretteteknikk via en eller annen facebookgruppe, og måtte bare teste den ut, og dette er det tredje kortet jeg lager i denne utførelsen, og blir garantert ikke det siste! Det blir mange sider å dekorere, noe som er perfekt når man også har så mange fine og passende stempeltekster man vil ha med!


 Laget en "skjult" gavekort lomme, med hjemmelaget gavekort!

l

Ønsker med dette kortet å delta i Papirdesign sin pågående septemberutfordring, hvor temaet er "mann er mann". 

6 kommentarer:

  1. Veldig stilig, og helt perfekt til en jeger! Morsom bretteteknikk - tror ikke jeg har sett den før :)
    Takk for at du deltar hos Papirdesign!
    DT- Renate

    SvarSlett
  2. Som Renate skriver: Morsom bretteteknikk og flotte detaljer.
    Takk for at du deltar i utfordringen til Papirdesign.
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  3. Kjempeflott jakt kort.takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign. DT May-Britt

    SvarSlett