søndag 30. september 2018

Førdescrappen høsten 2018!

For en deilig vitamininnsprøytning av en helg❤ Godt over 20 scrappeglade(gale) damer samlet i en matsal, utfordringer, bingo, loddtrekning, digg mat, sene netter, latter og kos, og ja, LITT scrapeshopping🙈😉😂

Det er ikke så ofte jeg vandrer inn i mixed media verden, men fy så moro det er når jeg først gjør det!! Meldte meg på kurs med Belinda både på fredag og lørdag! Fredag var det en tøff boksish sak med håndtak som var målet! Vi skjærte i chipboard så skjærebrettene svettet, bygde opp boksen med teip og en konvolutt jeg ikke husker navnet på! Dekket med  svart bazzill og limte så på chipboard og metall tannhjul, pluss ett isopor hjerte! Alt ble malt med svart gesso. Surret så hyssing rundt håndtaket. Så var det finishen, med skikkelig tøff sandete effekt, Rust effect paste fra Finnabair😍 Perfekt til to bokser med noe kaldt, eller en peanøttpose, en parfymeflaske osv!!



Lørdag var det lampeskjerm!! Masse klæsj på, spraye, male, spraye mer, glitter, perler, blomster og papirleirefigurer!!! Så utrolig moro!! Gleder meg til jeg finner en passende lampefot og kan begynne å bruke den!! 



Resten av det jeg lagde kommer en annen kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar