søndag 18. februar 2018

Vinpose

Denne gangen har jeg dekorert en pose med tanke på en vinflaske! Papirdesign har så utrolig mange flotte ark, jeg får ALDRI nok av de! De har en pågående utfordring nå, som heter STRIKKEDILLA, KAFFEELSKER ELLER FIN PÅ VIN , har mange ideer, skal gyve løs på ideene når jeg kommer hjem fra vinterferie!!

Vel tilbake til posen! Jeg har helt enkelt bare brukt Vimpeldiesen fra Papirdesign på ett ark fra,serien "Kaffepause". Stanset og ut en vimpel i hvit kartong som jeg stemplet fra denne flotte platen!

Ønsker med dette å delta i utfordringen til Papirdesign, som altså er "strikkedilla, kaffeelsker eller fin på vin"



4 kommentarer:

  1. Lekker gavepose med veldig koselig stempel :) koselig å gi og koselig å få! Takk for at du deltar hos Papirdesign!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-) Er hekta på Papirdesign❤

      Slett
  2. En flott gavepose!
    Takk for at du deltar hos Papidesign.
    Dt-Merete

    SvarSlett