søndag 18. februar 2018

Mixed media

Hei! I dag vil jeg vise frem ett mixed media prosjekt jeg lagde på bestilling! Jeg fikk ønske om ett kort med plass til tre utfordringer, og valgte da å løse det med  bruke ett lerrett jeg hadde liggende!

Da dette blomstermotivet ikke var det jeg tenkte som utgangspunktet for dette kortet til en 50 år ung mann, måtte det lag på lag med gesso til! Fant frem ett utvalg spiker, skruer og annet metall, da dette var til en skikkelig handyman tenkte jeg det måtte med! Brukte modelpaste til å feste de, før jeg malte over med mere gesso.

Brukte så en stensil jeg hadde og la over svart gesso, for å få denne muren 

Hadde funnet meg en skikkelig kul Digi fra DrDigi.com , og med den printet og klippet ut var det bare å kose,seg med resten av pyntingen! Gaven fra giverne av dette "kortet" var en flaggstang, mottageren er dansk bosatt i Norge, så da ble det løst på følgende måte:

Som jeg skrev skulle det være plass til tre utfordringer, så på baksiden dekket jeg først med mønsterark fra Dixie craft, så laget jeg tre konvolutter av svart Bazzill, dekorerte med stempeltekster og navnet på alle oss på denne gaven! 
Ønsker med dette "kortet" og delta i Papirlosjens utfordring dies eller stempel (digi-stempel, tekst stempler, dies til tall og bokstaver, splish/splash form fremside,  samt til alle tekstfeltene på baksiden!) 

4 kommentarer:

  1. Så herlig og morsomt kort du har laget Anita :)

    Takk for at du deltar hos Papirlosjen!
    Siri DT

    SvarSlett
  2. Så kult og annerledes.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett