lørdag 1. august 2020

August utfordring - Embossing




Hei! Plutselig var juli historie, og vi skriver august. Første dagen byr på blå himmel og strålende sol, så håper det blir tendensen i hele august 🌞 I Nordsalten hobbyklubb har vi embossing som utfordring denne mnd. Jeg har mye embossing pulver, tar det sjelden frem, men etter å ha laget bidraget til denne oppgaven så ble jeg mint på hvor gøy det er å se hvordan det smelter og popper ut 🤗 Jeg valgte å bruke bazzill som base, stemplet en egen bakgrunn med div stempler. Stemplet hovedtrykket, Dylusions, på hvit cardstock med embossing blekk, før jeg brukte lilla embossing pulver og varmet. Klipte ut og limte det på panelet mitt! Gleder meg til å se alt det fine som blir tryllet frem med embossing pulver denne mnd 🤗

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar