tirsdag 4. oktober 2016

Mitt aller første scrappetreff!



Må nesten også fortelle dere om helgen min! For den tilbringte jeg nemlig i Førde på mitt aller første scrappetreff, Førdescrappen! Det var noen sommerfugler som fulgte med i bilen min da jeg reiste på fredag, i tillegg til så og si alt jeg eier og har av hobbyutstyr!! For jeg har jo ikke vært på treff før, og hadde null peiling på hvor mye jeg egentlig trengte.. Kort fortalt så er dette ett treff for scrappeglade damer (sikkert menn også hvis noen hadde vært interesert!). Det var med to kursholdere, og jeg var på fire kurs til fantastiske Yasmin Tõlche , det var altså bare så inspirerende og moro. Yasmin er en fantastisk dame, herlig humor, utrolig dyktig, og veldig flink til å lære bort! (tror vi var 20 pluss på det ene kurset, og da skulle vi lære å lage to kort i forskjellige stilarter og forskjelilge bretteteknikker!!). Det første kurset jeg var med på var Mixed Media Layout, og her er resultatet av det kurset
Den første vanskelige terskelen og komme over her, var rett og slett noe så enkelt som å sitte og rive og klippe i stykker fine ark! Vi har malt, og splæsjet maling, rivet i papir og klyppet i papir. Det er limt lag på lag over to sugerør, med bildet på toppen! Noen flotte blomster fra Prima er også med her! Arkene også forøvrig fra Prima, på alle kursene! 

Neste kurs jeg var med på var Steampunk inspirert Herrekort, og her er resultatet av det kurset

Her var det mye emobssing, maling og splæshing også, utrolig moro!!!

Så var det "All in the details" Vintage & Shabby Chic Kort og da laget jeg disse to kortene




Og helt til slutt var det Prima Maritimt Mini Album



Så dette var alstså det jeg lærte denne helgen, i tillegg til nye flotte herlige bekjentskaper!!! Utrolig kjekt, håper jeg får muligheten til å være med på dette igjen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar