søndag 21. august 2016

Bryllupsboks

Hei igjen! På torsdag fikk jeg en bestilling på en bryllupsboks, som skulle leveres på fredag! Det passet super bra da jeg skulle bort og scrappe litt på kvelden :-D Sendte fargekombinasjoner til bestiller, og lagde kortet utifra dette! Har fått tilbakemelding på at brudeparet ble fornøyd, så det er kjekt! Da kortet ble laget litt sånn "raskt" har jeg ikke notert meg produsenter underveis....





På toppen har jeg brukt litt forskjellige blomster, stanset ut teksten "til brudeparet, først i hvit foam, så i gull, så i hvit. Har en hvit kakeserviett i bunn, punchet ut ett åttekant som er en spellbinders dies. Hjørnet og sommerfulgen på blomstene, samt blomstene på kanten rundt er i bronse. Sidene du ser her er begge stanset ut med samme åttekanten, hjertet med teksten "Happily ever after" er en dies kjøpt på e-bay, og teksten på andre siden er fra Kort og godt.

Brudeparet er også en dies fra E-bay, hjertet også. Også denne teksten er fra en clearstamp fra Kort og godt

Bestiller ønsket seg to skrivefelt, de andre to har jeg pyntet med ukjente dieser. Kaken er laget av hvit Bazzill, pyntet med diverse blomster og diecuts hjerter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar