lørdag 27. august 2016

Venninnekort

Hei igjen! Jeg sitter ofte og kikker på andre blogger, samt på scrappegrupper på Facebook på alt det fine andre scrappere lager! Denne uken ble jeg inspirert av ei som heter Kitt Jorunn Hanssen til å lage dette brettekortet! Mye måling og kutting, men kjempe gøy og få til!





Dette kortet er ikke helt ferdig på baksiden enda, tenker at her blir det ett felt til tekst. Jeg har en facebook side som heter Anita`s kort og sånn , her kommer jeg til å lage ett album med ferdige kort som jeg har til salgs, og dette kortet havner nok der!

Produktlisten for kortet er som følger:
-Halvperler fra Storyteller 
-Dies fra Spellbinders- Butterflies Circle (har brukt selve diesen på baksiden av kortet, men to små sommerfugler har tatt plass på forsidebildet) som jeg har kjøpt av Kari på Papirplaneten 
- Den store sommerfuglen er også fra en Dies som jeg desverre ikke husker navnet på, på denne har jeg hatt på Liquid Pearls - White Opal
-Under sommerfuglen er det en grenpynt og ett bånd med tekst som jeg heller ikke vet produsenten til.
- Selve motivet er fra en blokk som heter Making Cards - Sweet Spring
- Basen er hvit bazill, og panelene er fra Imaginisce - Sweet Pea 
- Stempeltekst er jeg ganske sikker på er fra Kort og godt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar